Талановиті студенти, які вивчають управління та менеджмент, можуть здобути практичні знання у своїй галузі, взявши участь у чемпіонаті Global Management Challenge Junior. Це змагання між старшокурсниками під керівництвом ТОП менеджерів успішних українських та зарубіжних компаній. Більше інформації про цей проєкт можна знайти на сайті https://www.gmc.in.ua/. Учасники імітують раду директорів великого підприємства та намагаються створити стратегію для його успішного розвитку.
Які переваги отримують студенти від змагання
Чемпіонат Global Management Challenge відомий давно. Його запровадив португальський професор школи бізнесу Луїс Алвес Коста. За короткий час змагання стало популярним у інших країнах. Його суть полягала в тому, що учасники повинні були дізнатися максимальну кількість інформації про уявну компанію та розробити ефективні стратегії для її розвитку. Участь у такому проєкті дозволяє студентам набратися практичних знань. Проте це не всі переваги, які дає чемпіонат:
- Учасники вчаться аналізувати ринок, управляти ресурсами, керувати командою працівників.
- Чемпіонат спонукає студентів навчатися працювати в команді, розподіляти обов’язки, брати на себе відповідальність за прийняті рішення.
- Знайомство з фахівцями та керівниками топових компаній, передача досвіду та можливість подальшого працевлаштування.
- Розуміння реальних процесів, які відбуваються у бізнес-середовищі, можливість поглянути на управлінську сторону під іншим кутом.
- Покращення комунікативних навичок, стимулювання розвитку самостійності, рішучості у прийнятті рішень.
Загалом чемпіонат відкриває чимало можливостей для молоді. Найталановитіші студенти можуть представляти країну на міжнародному рівні.
Хто може взяти участь у проєкті
Українські студенти можуть брати участь у змаганні безкоштовно. Для цього потрібно подати заявку та створити команду з трьох-п’яти чоловік. Один навчальний заклад може зареєструвати одну команду. Студенти представляють так звану раду директорів, які беруть на себе обов’язки управління компанією. Кожен учасник відповідає за окремо поставлені завдання.
На початку чемпіонату всі команди отримують однакові вихідні дані та інформацію про об’єкт. Завдання полягає у тому, щоб розробити довгострокову стратегію розвитку організації, збільшити її акції у ціні. Чемпіонат проходить у декілька етапів, тому студенти мають достатньо часу, щоб повністю заглибитися у проєкт. Навіть якщо команда не здобуде перемоги, отримає практичний досвід, який знадобиться молодим спеціалістам.