Будь-яка CRM-система призначена для того, щоб об’єднати усі процеси бізнесу в одну програму. Вона виступає інструментом, через який стає зручно контролювати підприємство в цілому, в усіх організаційних, фінансових, виробничих питаннях. Та досягти досконалого ефекту можливо лише тоді, коли сервіс повністю відповідає запитам та структурі бізнесу. Саме тому програми з автоматизації роботи ветеринарних клінік мають бути повністю адаптовані під ветеринарний бізнес, враховувати специфіку його цільової аудиторії, спектр послуг і супутніх товарів, які зроблять обслуговування повноцінним. Дуже часто зустрічаються спроби замінити професійну систему контролю роботи ветеринарної клініки на загальну медичну, проте такий досвід не дає позитивного результату.
В чому специфіка автоматизації ветклінік та чому має використовуватись тільки спеціальна CRM?
CRM системи для ветеринарного бізнесу значно відрізняються від традиційних медичних CRM систем за рядом технічних особливостей програми. Багато відмінностей є в структурі картки пацієнта, яка не тільки містить детальну інформацію про тварину, але й обов’язково включає дані про її власника. Це особливо важливо, адже саме власник приймає рішення про покупку послуг, тому в кожній картці також зазначаються його контакти. Опис тварини має розширені можливості для зазначення різноманітних характеристик:
- вид тварини;
- порода;
- кличка;
- точна дата народження;
- приблизна дата народження тощо.
Для кожного з цих параметрів передбачені окремі строки, що дозволяє зберігати дані в структурованому та зручному для використання форматі.
Ветеринарні CRM часто включають вбудований функціонал аптеки та магазину, тому що такі компанії дуже часто паралельно продають спеціальні товари та медикаменти, надаючи комплексні ветеринарні послуги. Наприклад, система «ENOTE» для ветеринарії додатково має розширені можливості інтеграції торгівельного обладнання. До неї можна під’єднати електронну вагу, касові апарати, платіжні термінали та принтери для друку чеків. Це суттєво дозволяє автоматизувати процес продажу та підрахунок залишків товарів на балансі, зменшуючи час на адміністративні процедури та збільшуючи точність обліку.
Які ще можливості надає програма з автоматизації роботи ветеринарних клінік?
CRM для ветеринарії також включає інструменти для управління інвентарем та складом, що дозволяє слідкувати за наявністю медикаментів та інших товарів, необхідних для лікування та догляду за тваринами. Інтегровані платіжні системи спрощують процес оплати послуг, зменшуючи час на адміністративні завдання та збільшуючи загальну ефективність роботи персоналу.
Також CRM-система може автоматизувати процеси створення та відправлення повідомлень клієнтам про майбутні призначення або необхідність проведення вакцинації їхніх тварин.
Така увага підвищує лояльність клієнтів, оскільки вони відчувають особистий підхід та турботу зі сторони клініки. Система також дозволяє генерувати звіти, які допомагають аналізувати ефективність роботи персоналу та успішність лікувальних методик.
Самою зручною вважається хмарна CRM-система для ветеринарних центрів та кабінетів, що дозволяє зберігати всю необхідну інформацію в одному місці, забезпечуючи легкий доступ з будь-якого пристрою, який має підключення до інтернету. Це особливо зручно для великих ветеринарних практик, що мають кілька локацій, та повинні швидко масштабувати систему відповідно до зростаючих потреб закладу.