Багато людей, які тільки починають розвивати Телеграм-канали, не знають, як правильно писати рекламні пости, щоб викликати інтерес у представників призначеної для користувача аудиторії і спонукати їх здійснювати переходи за пропонованими посиланнями.
Як це краще робити: самому або за допомогою професіоналів? Новачкові варто написати рекламний пост самостійно, щоб краще зрозуміти специфіку просування Телеграм-каналу. Від якості рекламного поста безпосередньо залежить успіх каналу, ефективність залучення на нього нових підписників.
Радимо прочитати статтю «Як лити трафік у Телеграм і досягти успіху» у AffCommunity
Як зрозуміти, якісний пост чи ні?
Оцінити вартість поста в Telegram-каналі дає змогу вартість 1 підписника. Чим вона нижча, тим ефективнішим є пост. Для розрахунку цього показника необхідно ціну за розміщення посту розділити на кількість нових підписників (кількість підписників слід відстежувати протягом доби після розміщення рекламного посту).
Перед тим, як купити рекламу, слід виконати аналіз каналів аналогічної тематики, використовуючи для цього спеціальні сервіси. Проведення такого аналізу допоможе вам визначити, які пости з рекламою викладаються на інших каналах. Однак, вивчаючи цей контент, не намагайтеся копіювати його. Дотримуйтеся свого, унікального стилю. Тим більше не варто копіпастити чужі пости, щоб не зіпсувати свою репутацію в очах адміністраторів мережі Telegram.
Знайдіть один-півтора десятка каналів своєї тематики і ретельно їх вивчіть. Зверніть увагу не використовувані формати, заголовки, особливості оформлення, заклики до дії. Вивчені вами канали мають бути активними, регулярно закуповувати рекламу в Телеграмі.
Як підбирати Telegram канали для публікації рекламних постів? Переходь за посиланням і читай статтю.
Прямі рекламні повідомлення чи байтові?
Рекламні повідомлення в Телеграмі бувають таких типів:
- Прямі пости. Ці повідомлення коротко описують канал і містять посилання на нього. Підписники з прямих постів коштують більше, але якість цієї аудиторії вища, її представники рідше відписуються.
- Байтові пости. Намагаються залучити читачів, зацікавити їх, пробудити бажання здійснити перехід, щоб отримати додаткові відомості. Такі підписники коштують дешевше, але відписки трапляються частіше.
Яка структура має бути у рекламного поста?
Ось приклад правильної структури:
- заголовок, що привертає увагу користувачів;
- основний текст із коротким, не перевантаженим описом;
- стиль: виділяйте важливі деталі за допомогою форматування;
- емодзі: додавайте лише в потрібних місцях, щоб виглядали доречно;
- посилання: намагайтеся використовувати їх у міру;
- заклик до вчинення дії: наприкінці свого поста закличте читачів підписатися;
- кнопка: розмістіть під постом яскравий, ефектний заклик для посилення мотивації користувачів здійснити перехід на ваш канал.
Дотримуючись викладених вище рекомендацій, ви зможете зробити свої рекламні повідомлення ефективними, утримати на Телеграм-каналі цільову аудиторію.